maanantai 17. tammikuuta 2011

Lottovoitto mulle KIITOS!

Huonosti "nukutun" yön jälkeen oli suuri kahvikupillinen pakollinen. Oon kuitenki päättäny ruveta tän kahvin ryystämisen lisäksi syömään viimein ainakin jonkinnäköistä aamiaista, vaikka kuinka ei aamulla ruoka maistuis! Urheana pistelin poskeeni appelsiinin ja lidlin ihanaa persikka-passionrahkaa.



Koulussa käynnin lisäksi eksyin pitkästä aikaa Sonian kanssa kaupunkiin kauppoja kiertelemään. Pientä tuskaa teki katsella kauppojen uusia tulokkaita, kun tili näytti surkeesti aikalailla nollaa, mutta onnistuin onneksi muutaman aleostoksen tekemään. Ehkäpä palaan takaisin vielä loppuviikosta, ja tuon kotiin muitakin löytöjä. Ja onneks mulla on taas vaihteeks sellanen kutina, että keskiviikon viking lotossa tai lauantain lotossa mua onnistaa! Päällä mulla oli tänään äitin mulle ostamat farkut kirpparilta(rakastuin), mustat kirppari maiharit, hennesin vihree oversize kauluspaita ja takkina toimi seppälän takki(kirpparilta myös, taitaa olla lasten puolelta koska mulle naurettiin kun joku(Riku) huomas takin merkin pari viikkoo sitten...yhyy).






Kaunista eikö vain...

Tässä mun budjettiin sopineet löydöt Ginan alennusmyynneistä. Sama paita, kaksi eri väriä. Juuri tälläisi paitoja tarviisin lisää! Nyt yritän lähtee matkaan höyhensaarille, ettei kävis niinku viime yönä! -Bella

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

voi ei, kun näin ton kuvan sinusta ja soniasta mulle iski kauhea ikävä teitä!! <3 -ipsu