tiistai 11. tammikuuta 2011

Kirppuja päällä


 Kävin äsken urheana(rahan tarpeessa) viemässä pullot kauppaan, ja hyi että mikä keli siellä oli. En meinannu päästä eteenpäin kun loskaa vaan lenteli naamaan. Veeran kanssa oltiin aikasemmin sovittu, että käydään kävelyllä(karkkikaupassa) illalla, mutta lopulta ei toi koiranilma hirveesti houkutellu ja päätin olla urhea ja laskea matikkaa. Joka tapauksessa päivä hurahti vähän turhankin äkkiä, koska vielä ois hirveesti pakollisia hommia mitä pitäis tehä(oon onnistunu taas jättämään kaiken viime tippaan...). Aamulla jouduin heräämään liian aikasin(9??) koska iskä tarvitsi apua äitin kirpparikamojen viemiseen. Kiireen yllättäessä jouduin tyytymään hiuksien suhteen omiin luonnonkiharoihini, jotka ei oikeen koskaan tee mun kanssa yhteistyötä) ja teeman mukaisesti pukeuduin sit kirpparilta löydettyihin vaatteisiin, paitsi saappaat oli Dinsko:n. Kiitän ja kumarran äitiä, joka on fanaattisena kirpparien tonkijana löytänyt mulle niin paljon kaikkea ihanaa! Se ostaa ja myy päivittäin, ja en yhtään pistä pahaks äitin harrastusta, sillä oon ite aika tosi laiska penkomaan hyllyjä kirppareilla, vaikka niillä käynkin. Äiti on siinä ammattilainen, joten annan yleensä sen hoitaa hommansa.



Kiitoksia tästä äitille ^^! Se löysi tänään mulle(uhkas kyllä pitää itellään, mut vein jo) hennesin käyttämättömän ruskeen karvaliivin, 4€. OHLALA!

 AnkkaIsa, Veera innostu napsimaan kuvia koulussa(niin varmaan, otin itselaukaisimella :D). Sain kerranki jotain aikaiseksi koulussa, kirjotin nimittäin 2 äidinkielen tekstitaidonvastausta. Tosin toinen niistä ois pitäny olla tehty jo viime keskiviikkona ja käytin kuviksen tunnin sen tekemiseen, joten en sitten tiedä, että miten ylpeä tässä itestään pitäis olla

Loppuun minä ja jenkki-kavereita. Voi niiden kanssa näköjään ottaa kuvia vaikka en ookkaan siellä eikä ne täällä. Oikeen puolimmainen kuva otettu vaihto-oppilasvuonna 2009 keväällä jolloin oltiin Torin ja Jennan kanssa Silver Lake:lla. Vasemman puoleinen kuva on otettu viime kesän USA reissulta kun käytiin juhlimassa Ellan synttäreitä(Kuvassa:Tori,Chelsea,Isa,Emily,Ella). Haluaisin kovasti teettää uusia kuvia mun huoneen kehyksiin, koska alan kyllästyä vanhoihin, ja mun koneen kätköistä löytyis muutaman niin ihana kuva niihin. Pitää ruveta kyttäilemaan ifolorin sivuja, josko niillä olis pian taas kaikki kuvakoot puoleenhintaan. 
Nyt oikeisiin hommiin, ettei mene taas aamuyöhön... mut JEI, huomenna mulla on KAMPAAJA!! Viime kerrasta onkin kiitettävät 4kk, että kyllä nyt kelpaa! 

Ei kommentteja: