lauantai 29. tammikuuta 2011

Kenkä dilemma

Oon ihan just lähdössä töihin mutta ajattelin tulla jakamaan mun kinkkisen ongelman. Mulla on nyt jo muutaman viikon ollut olo, että tarviisin jotkut uudet kengät. Ja tästä tekee ongelman se, että hyviä vaihtoehtoja on ollut aivan liian paljon. Olen kuitenkin onnistunut karsimaan vaihtoehdot kahteen ja tässä ne ovat:


Kuvat täältä.

Päädyin siis siihen, että tarvitsen kengät, joita voi käyttää monipuolisesti niin arjessa kuin juhlavammissakin tilaisuuksissa.
Tässä ollaan nyt suurten kysymysten äärellä, koska eri asiat puoltavat kenkiä ja minun täytyy päättää mitä ominaisuuksia arvotan tulevissa kengissä tärkeimmiksi.

Nougatin väriset kengät ovat mielestäni kauniimmat, ainakin tämän hetkisten mieltymysteni mukaan. Vaalea väri on todella kaunis ja se houkuttelee varmaan siksikin, että kevät ja kesä lähestyy yhtä varmasti kuin joka vuosi. Kenkien materiaali eli nahka vaikuttaa myöskin erittäin laadukkaalta ja pehmeältä. Lisäpointsin kengät saavat myös siitä, että niitä saapui Jyväskylän myymälään alle kymmenen paria. Ei olisi monilla vastaan kävelevillä tytöillä samanlaisia.

Ruskeita nilkkureita puoltaa myös monet, mutta hyvin erilaiset asiat. Kengät sopivat malliltaan paremmin jalkaani ja ovat tukevamman oloiset. En todellakaan ole tottunut korollisten kenkien käyttäjä, joten mukavuus on ehkä se tärkein pointti minulle! Kengissä on kaiken hyvän lisäksi todella hyvät kumipohjat, joten talvikeleiiläkään ei tarvitsisi liukastella. Uskon myös, että nuo ruskeat kaunokaiset ovat ajattomammat. Käytännön tyyppinä taidankin siis päätyä noihin tummemppin yksilöihin. Katsotaan tuleeko mieli vielä muuttumaan :)



Nyt täytyykin jo rientää! Kivaa viikonloppua :)

Ei kommentteja: