torstai 13. tammikuuta 2011

Bits and pieces of my room

Sain eilen illalla inspiksen siivota mun huone. Innostuin sit vähän liikaa, ja siivosin aivan KAIKEN kaapit, hyllyt, romukopat ja heitin kasapäin tavaraa pois! Homma ei ollu niin yksinkertanen kun luulin, ja urakkani aloitin eilen illalla siinä kymmenen kieppeillä, ja lopetin tänään samoihin aikoihin(kävin tosin tänään koulussa ja ihanan Rosan kanssa kahvilla pitkästä aikaa). Veikkaan itseni tuntien, että mun huone pysyy siistinä suunnilleen huomiseen aamuun asti... mutta nojaa. Mun huone on yhä täynnä kaiken maailman härpäkettä, vaikka heitinkin hirveesti pois. Kamaa on kerääntyny kirppareilta ja varsinkin USA:sta, ja oon tosi huono luopumaan tavaroista joihin liittyy muistoja. Haluaisin ite tosi simppelin ja turhista tavaroista tyhjän huoneen, jota mun huone ei todellakaan ole. Tällä hetkellä se on melko lapsellinen, mutta piakkoinhan tässä varmaan pois muutetaan, ja ihan kiva olla vielä hetken lapsi mun pinkissä huoneessa. 


Todiste siitä, että oon joskus jopa urheillu säännöllisesti! R.I.P mun voimistelu ja cheerleading urat!

Hello Kitty ilmapalloni sain läksiäislahjaksi vuonna 2008, ja se on vieläkin täynnä!

Varmaan parasta huoneessani on itse askartelemani scrapbook vaihto-oppilasvuodesta ja koulun yearbook. Innostun selailemaan niitä turhankin usein ja itkukshan se menee.

USA muistoja, kuvia kavereista ja High School Diploma.

Marilyn taulun löysin meidän talon roskakatoksesta. jes!

Kalleimmat aarteeni: FRENDIEN 10 TUOTANTOKAUTTA! oijoijoi.Oon tuhlannu varmaan 1000000000 tuntia elämästäni noiden katseluun.


 Lisää USA muistoja. Valmentajan minulle tekemä taulu, Varsity-letter ja Senior Cheerleader award.

  
Bella toivottaa kaikille kauniita unia!

Ei kommentteja: