keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Blondeilua

 Huominen kampaaja jo kuumottelee mielessä, enkä oo vieläkään päässy itteni kanssa yhteisymmärrykseen suunnitelmasta. Mulle tuli äkillinen ikävä mun entistä vaaleeta tukkaa, ja nyt oon aivan pyörällä päästäni. Oon miettiny jo pitkän aikaa, että minkä värisen pään sitä sitten lakkiaisiin haluaisi, mutta kun en tiiä!!! En kyllä usko, että mun yli hennot hiukset kestäis enää sitä vaalennusprosessia jonka oon pari kertaa jo läpi käyny, joten ehkä luovun ajatuksesta olla jälleen täysin blondi... mutta muistojen vuoksi hieman kuvia vuosien varrelta... NYYH! ps. jos en elämässäni tule saamaan mitään muuta merkitsevää aikaseks, niin oonpahan ainakin ottanu itestäni ennätysmäärän kuvia.... Pääsisköhän tällä ennätyskirjaan?






















Lopuksi kauniiden yöunien takaamiseks, kaunistakin kauniimpi kuva minusta vanhojentansseista!

Ei kommentteja: