sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Satur & Sun

Tässä tulisi nyt mun osalta hieman kuulumisia eiliseltä ja tältä päivältä. Eilen pyörittiin Kirpun kanssa päivä kaupungissa Kirpun tuhlatessa rahoja ja mun raahatessa krapulaisen näköstä itteeni mukana. Vaateahdistus oli aamulla suuri, joten heitin päälle lopulta vaan jotain mukavaa.



Mun valituksen kunniaksi Kira tarjosi Houkutuksessa kakkukahvit ja siitä päivä lähti jo vähän parempaan vireeseen! NAM


 Olinki näkökään melko tyytyväinen tohon aikaan!


 Kuten Kira kertoi, ilta vietettiin kalpanpelissä. Sieltä kotiin tullessa päätettiin jäädä ihan vaan kotiin, koska mun väsymyksen aste oli ainakin aivan liian suuri liikkumiseen.  Tää päivä on menny lepposissa meiningeissä nautiskellen vaihteeksi ruoasta... Aamulla käytiin Kirpun ja äipän kanssa kahvittelemessa Coffee Housessa, ja tapani mukaan olin itse ainakin melko aamupöhnäsen näkönen, josta sainkin kuulla kommenttia.





Illtapäivästä suunnistettiin Mira Mariin pizzalle, jotta ei päästäisi tässä vknl aikana ainakaan hoikistumaan! Jälkkäriksi haettiin makuunista Ben&Jerry's purkki, jonka nautiskelu jäi kyllä meitä tyttöjä vähän kaduttamaan koska olo oli mitä oli.


  
Nyt käymme Kirpun kanssa matkaan! Kira lähtee takaisin kotiin Jyväskylään ja minä suuntaan Sonian luokse löhöömään sohvalle ja katsomaan Brothers elokuvaa! 

Ei kommentteja: