keskiviikko 9. helmikuuta 2011

BLUEBLUEBLUEBLUEBLUEBLUEBLUEBLUEBLUEBLUEBLUE


Se nyt on varmaan sanomattakin selvää, mutta: MÄ HALUAN SINISIÄ VAATTEITA! tai no korjaan: tarviin! Mä siivoilin taas vaihteeksi huonettani ja siistin samalla vähän vaatekaappeja, ja huomasin sinisen värin melkeinpä jopa puuttuvan. Sininen on ehdottomasti mun suosikki värejä vaatteissa, ja jokunen tuttava on joskus jopa maininnut värin sopivan mulle erihyvin. Plus varsinkin nyt kevääks kaipailisin sitä värinä tosi paljon. Tarkemman tiirailun jälkeen tajusin, että mulla ei taida olla ainuttakaan(ehkä liioittelen?) sinistä yläosaa. Muutama hame+mekko löytyy ja shortseja sekä tietty farkkuja, mutta hei missä paidat? Näin ollen eksyin nettikauppojen ihmeelliseen maailmaan ja yllä olevat h&m tuotteet kiinnostaisi nyt kovasti. Forever21 tuli myös tiirailtua tarkasti läpi(viimein sieltä voi tilata ilman tullimaksuja jee!), mutta ajattelin sen putiikin suhteen odotella maltillisesti kesää ja erittäin mahdollista USA reissua, ja tyhjentää siellä sitten kaupan hyllyt. Voisinkin vähintään jonkun noista hennesin tuotteista käydä hakemassa kotiin, mutta ennen sitä taidan kyllä koluta kirppikset ja äitin kaapit huomenna läpi mahdollisten lottovoitto fiilisten toivossa! Siinä siis huomiseksi ohjelmaa, koska teen näköjään mieluummin mitä vaan muuta kun valmistaudun perjantain äidinkielen koitokseen? No jaa.. Nyt katsomaan lapsuusaikoijen yhtä lemppari sarjoista eli POPULAR! Olin jo unohtanut kyseisen sarjan olemassaolon, ja nyt kun Roswell on ehditty jo katsoa läpi(kuukaudessa 3.kautta? haloo, ISA HANKI ELÄMÄ!) niin keskityn nyt Suosittujen seuraamiseen!
GOOD NIGHT! 

Ei kommentteja: