keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Kiskis

 Wow nyt on jo keskiviikko ja perjantaina häämöttääkin kevään ekat yo-kirjoitukset, jotka aloittaa äikän tekstitaito. Olin jotenki koko ajan kuvitellu, että se oli vasta ens viikolla, mut sillon on penkkarit? Aika rientää kyllä super nopeeta. Eilen oli matikan preliminääri, jossa heräsin karuun totuuteen siitä että mun matikkataidot on päässy vähän rapistumaan, joten töitä on edessä ja paljon. Tänään menin olevinaan koululle lukemaan, mutta jutusteluks ja syömiseksi se taas meni. Kirpparillekki kävin taas heittämässä tavaraa äitin puolesta, ja tein samalla muutamia hyviä löytöjä joista lisää toinen kerta. Pyörin sitten vähän aikaa kaupungilla ja poikkesin Sonian luona kahvilla ja innostuin kuvailemaan kisuja Veeraa ja Viiviä. Oon ite enemmän koiraihmisiä, mutta nuo kaksi kaverusta oon tuntenut 1lk asti, joten kyllä mun sydän noille palleroille lämpenee.

Kävin pyörimässä kirpparin jälkeen vaihteeksi hennesillä ja turvauduin pukukopin peiliin kuvien otossa. Kuvan hame on h&m, mutta mun osalta se on kirpparilöytö maanantailta.
Kukkapaita myöskin h&m, ja kirpparilta sekin maanantaina. Rakastuin tohon, varsinkin kun se on myös tarpeeks pitkä että sitä voi pitää legginssienkin kanssa.


 Testailin lastenpuolelta löydettyjä farkkushortseja, joiden hinta oli vaan 9.95€?? Jätin ne kuitekin ostamatta, ja nyt kaduttaa. Luultavasti palaan myöhemmin tällä viikolla hakemaan ne kotiin!




 Viivi & Veera
 

Tän söpöläisen naamaan on hyvä lopettaa. Nyt suuntaan lenkkeilemään, toivoen että päivällä mua ahdistelleet tuuli ja lumisade eivät enää vaivaisi.
Bella

Ei kommentteja: