lauantai 5. helmikuuta 2011

Lentävä kalakukko

Hiiop ja Kuopiossa ollaan! Lähdin siis eilen iltavuoron jälkeen matkaamaan koto-Kuopioon kapsäkkieni kanssa :) Olin harmitellut sitä, etten ehdi aikaisempaan junaan, joka lähtee 19.45. Olin valmistautunut odottelemaan asemalla yli tunnin junaani, koska seuraava lähtee vasta 21.40. Olin kuitenkin elätellyt toiveita VR:n mahdollisesta, lähes tavaksi tulleesta aikataulujen pettämisestä. Junan täytyi olla kuitenkin yli puoli tuntia myöhässä, jotta ehtisin siihen ja aika pessimistisellä asenteella suuntasin nopein askelin asemalle. Mutta eihän se VR pettänyt minua vaan edellinen juna oli yli tunnin myöhässä ja ehdin siihen mainiosti. Muiden matkustajien ollessa hyvin tyytymättömiä tilanteeseen, hymyilin minä vain  puserooni! Njäh, njäh :D

 

Tähän päivään kuuluu kaikkea kivaa ja ensimmäiseksi suuntaamme mummin ja papan luokse aamukahville ja maailman parhaille lihapiirakoille. Sitten tarkoitus on käväistä kaupungilla ja tavata myös ihanaa ystävää syömisen merkeissä. Ja illalla lähdemme kannustamaan Kalpaa voittoon seurapipot päässämme. Sen jälkeiset suunnitelmat ovatkin sitten ihan auki. So lets see! 

Kuvituksena kuvia, joita löysin tietokoneen syövereistä. 




Kuten melkein kaikista kuvista näkee, kuuluu Kuopion ihanuuten suuresti perhe, läheiset ja ystävät <3 Ja kuten yksi fiksu on joskus sanonut niin "koti on siellä missä sydän on

Ei kommentteja: