tiistai 15. helmikuuta 2011

Eikö vois olla jo huominen?

Tää päivä ei kyllä tosiaan ole ollut mun lemppari. Olin suunnitellu aamulla herääväni klo 8 ja siitä suoraan mars koululle hommiin. No kello tais näyttää jo kymmentä kun viimein sain itseni ylös ja en jaksanut sitten mihinkään raahautua. Kirjoitin kuitenkin historian esseeni puoliunessa. 5min pika koululla käynnin jälkeen suuntasin luuttuamaan asunnon lattioita. Remppa on keittiön toista maalikerrosta vaille valmis. Ens viikoksi oon suuntaamassa Helsinkiin, mutta sen jälkeen olen ajatellut vaihtavani kevääksi osoitteeni tuonne. Kaipailen nyt kovasti rauhassa oloa.
004

007
Iskä meni ja poltti meidän säälittävän lounaanki uunissa...

008
Pääsin sentään nauttimaan ensimmäiset kahvini kämpillä.

011
012

031
Säälittävänä ihmisenä päivän paras juttu on ollu varmaan Mian ja mun alkoreissu penkkareita varten. Ostettiin meille vähän booliaineksia, mustikkashottitarvikkeet ja turkinpippureita niin voidaan huomenna laittaa yön yli muhimaan HS:sät! Nyt otan itseäni niskata kiinni ja teen viimein loppuu sen kiroamani kuvaesityksen niin huomenna voi rauhassa vaan nauttia potkiaisista ja ruveta henkisesti valmistautumaan penkkareihin!

Ei kommentteja: