perjantai 1. huhtikuuta 2011

Ystäviä ja ruokaa

Tänään kävin viimeinkin koululla piirtelemässä mun kuviksentyöni. Kuviksenopettaja nauro mulle kun 10min työskentelyn jälkeen olin valmis, ja olin olevinaan suunnitellut työtä kotona viimesen kuukauden. No nyt se on ohi. Toivottavasti huomenna näkyis ne tarvittavat 75 kurssia tuolla mun wilmassa. Ja pettymys oli suuri koska mun matikan alustavat pisteet ei ollu tullu, ehkäpä huomenna vihdoin? Muilla oli tullu, epäreilua.
Koululla käynnin jälkeen pyörin kaupungissa tämän näköisenä
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Farkkupaita h&m, saappaat viime vuoden rakas kirppislöytö, tekonahkatakki h&m, lasit gina, muut kirppikseltä.
Sorruin taas h&m shoppailuunkin alennusmyyntien takia. Huomenna niistä lisää.

Kaupunkireissun jälkeen menimme Ennin ja Rikun kanssa kokkailemaan ja pelailemaan korttia toiselle kämpälle.
Menuna toimi kanapasta ja vihannekset.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jälkkärinä suklaajäätelöä ja mansikoita
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Lopuksi pelailtiin phase10 korttipeliä, joka on jenkeistä tuotu. Salkkarit myös katsastettiin.
Photobucket
Photobucket

Oon tässä nyt skypetelly Jirkan kanssa jo yli tunnin, ja kello alkaa näyttää jo paljon joten painun pehkuihin, koska huomenna on pakkailua ja pyykkäilyä ohjelmassa. LAUANTAINA ENGLANTIIN!

Ei kommentteja: