perjantai 15. huhtikuuta 2011

Then I'm walking in Memphis

Kävin tänään taas parin viikon tauon jälkeen viemässä Kuopion CityPörssi -kirppikselle tavaraa myyntiin. Tällä kertaa suostuin luopumaan neljistä korkkareista, joista kaikki on jenkeistä tuotuja ja ihania, mutta ei helli mun jalkoja. Nyt siis onkin syytä ostaa neljä uutta paria! Lisäks kävin viemässä myyntiin muutamat aurinkolasit laatikkojeni kätköistä.
014
009
039
043
027
Uskaltauduin jopa jättämään sukat kotiin, koska oon niin vakuuttunu tästä keväästä. Sukattomuuteni huomattiin, nimittäin aamulla työhaastattelussa ollessani haastattelija naureskeli minulle ja sanoi minulla olevan oikea asenne kevääseen. Myös mummi sai juttua aikaan sukkieni puuttumisesta piipahtaessamme kylässä lihapiirakka kahveilla ja ei jäänyt asia huomaamatta tytöiltäkään kun illalla suunnattiin Memphikseen syömään. Koulujen loppumisen vuoksi on jääny kavereidenkin näkeminen jotenkin harmillisen vähäiseksi, koska kaikilla on omat jutut meneillään. Tästä syystä päätettiinkin tyttöjen kanssa nauttia hyvästä ruoasta huippu seurassa.
047
048
049
052
058
059
Rahaa vaihteeksi säästellessäni söin itse vain kolmen alkupalan mixin(mozzarellatikkuja, pekonisalaatti ja jättikatkarapuja), jonka sai 11€ hintaan. Olin ihan tyytyväinen, mutta kyllä kuola valui katsellessa tyttöjen Chevre-kanoja.  


Huomenna suuntana Joensuu ja toivoen edessä hauska viikonloppu!

Ei kommentteja: