maanantai 2. toukokuuta 2011

Vai että sellainen vappu...

Minä aloitin tosiaan viime viikolla erittäin loistokkaan urani grillityöntekijänä, ja tästä syystä ei vappua pahemmin päässyt juhlimaan, joka vihastutti. Työstä kuitenkin tykkään, sillä ruuanlaitto sujuu ja on vielä kivaakin. Ja pääsen viimeinkin rämpläämään vielä kassakoneenkin kanssa, joka on ihan yhtä kivaa kun olin aina pienenä kuvitellutkin! Paras puoli työssä on se, että ensi viikosta lähtien pääsen olemaan töissä TÄYSIN YKSIN, joka sopii mulle paremmin kuin hyvin. 
Eilisen vappuaaton yön olin siis töissä virallisesti 22-05, mutta taisi näyttää kello jo puolta seitsemään kun olin viimein kotona... Siinä sitten siivoilin ja söin kun ei nukuttanut ja viimein taisin mennä nukkumaan 8 jälkee. Heräsin tänään klo 15 ja viideltä olin jo takaisin töissä, että sellainen vappupäivä kanssa... Nyt onneksi muutaman vapaa päivä tulossa.
Ehdin kuitenkin eilen käydä pari tuntia pyörähtämässä näkemässä Maria ja Enniä, jotka ilokseni kävivät yöllä tervehtimässä minua vielä töissä. 
024
030
018
Oli pakko saada hetkeksi serpentiinit kaulaan tyttöjen kanssa olessa, jotta tuntui edes vähän vapulle.
010
002
Avustin drinkkien teossa ja olisi maistunut caipiroska, viini ja mustikkashotit minullekkin eilen, mutta tyydyin Pepsi Maxiin... Juhlin sitten vappua ensi vuonna tämänkin vuoden edestä!
Nyt lähden koettamaan onneani Nukkumatin treffiseurana, ja tänä yönä en halua nähdä unta hampurilaisista ja makkaraperunoista kiitos!

Ei kommentteja: