torstai 19. toukokuuta 2011

Lakki tulossa!

Täällä ilmoittautuisi nyt 100% varma kevään-11 tuleva ylioppilas!
Tulin juuri takaisin koululta, jonne tulokset olivat viimein saapuneet ja jossa iloiset uutiset odottivat!
Rivistö L-E-M-M-M osui kohdalle ja nyt mieli on erittäin hyvä!
Englanti-L
Matematiikka-E
Äidinkieli-M
Psykologia-M
Terveystieto-M
Äidinkielien ja matematiikan pisteet olivat nousseet ilokseni!
Eli nyt on varmaa sekin, että jos Bournemouthin yliopistoon halajan syksyksi, niin ovet ovat aukia. Eli mietintämyssy päähän jälleen. 
Mutta ei mulla muuta kun että JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
KUVA:google

8 kommenttia:

iduska kirjoitti...

Onneksi olkoon! Hyvin on mennyt :)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä ilmottautuu kanssa syksyllä bournemouthiin graafista suunnittelua opiskelemaan lähtevä, kiva tietää että muitakin suomalaisia lähössä =)

Melli and Bella kirjoitti...

Iduska: Kiitos paljon!!

Anonyymi: Onpas jännittävää! Mun veli opiskelee siellä nimittäin nyt graafista suunnittelua, aloittaen ensi vuonna kolmannen vuotensa. Onkos kaupunkin sulle jo ennestään tuttu?

Anonyymi kirjoitti...

Kerkesin hävittää bittiavaruuteen sun blogin jo, mutta nyt löyty. Ei oo kaupunki millään tavalla tuttu. Mäkin meen nyt syksyllä sitten opiskelemaan juurikin graafista suunnittelua =) Ootko millon lähössä sinne päin?

Melli and Bella kirjoitti...

Mä oon miettiny että lähtisin 18.9, pitäisi vaan nyt lennot saada varattua :) Onpas kiva että muitakin suomalaisia tulossa, jipii!

Anonyymi kirjoitti...

Okei, ite lähen 15 päivän ja oon Lontoossa yhen yön ja sit junalla bourneen :) Joo ihana tietää että on ees 1 muukin suomalainen ittensä lisäks siinä kaupungissa. Meinaatko tulla 1.9 siihen ISOry:n lähtö infotilaisuuteen?

Melli and Bella kirjoitti...

En mä taida päästä siihen kun mulla on töitä vielä niin paljon, mut onpahan siellä sit ne infoviikotkin heti kun tuun, niin ehkä opin sillon jotain :) Onpas siellä kaupungissa kyllä suomalaisia ihan reilustikkin :)

Anonyymi kirjoitti...

Okei, kiva kuulla et suomalaisiakin siellä riittää =)