tiistai 31. toukokuuta 2011

Klipsipidennykset juhlia varten

Löysin joku aika sitten tuurilla kirppikseltä uudet 100% aitoa hiusta olevat klipsipidennykset ja nappasin ne mukaani 30€ hintaan ajatellen lakkiaisia. Muutaman kerran olen pidennykset koeajanutkin, ja täälläkin ne on vilahdelleet. Väri oli prikulleen sama kun mitä mulla oli ennen raidotusta, ja olin ajatellut alunperin nyt myös raidoittaa pidennyksetkin ja aika kampaajalle olisi ollut huomenna. Jouduin kuitenkin huomiseksi aamuksi töihin, joten kampaajalle en pääse ennen lakkiaisia, mutta ei haittaa. Tänään kiharsin pidennykset ekaa kertaa yo-kuvia varten ja wolaa, ei ne mitään raidoitusta tarvii ja omatkin hiukset saa jäädä tollaisiksi juhlia varten koska ne sopii mekkoon ja kenkiin täydellisesti.
007
010
015
012
Käytiin siis tosiaan tänään Jirkan kanssa ottamassa yo-kuvat vol.1 ja huomenna homma luultavasti jatkuu jos aikaa riittää. Kuvat ajastan tänne varmaan lakkiaispäiväksi. Nyt lähden ulkona piipahtamaan ja Veeraa näkemään sillä murulainen tulee pitkästä aikaa Helsingistä tänne, jee!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Millä oot kihartanu hiukses? :)

Melli and Bella kirjoitti...

Anonyymi: Björn Axén tools straight & curl :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon TOTAALISEN rakastunut Teidän blogiin ja oon kahlannut postaukset alusta asti läpi! Nyt kuitenkin viime päivinä en saa näistä useimmista vanhemmista postauksista kuvia näkyviin? En tiedä onko mun netissä/koneessa jotain vikaa..? Muutama raivopotkuitkuraivari on melkein tehnyt tuloaan... :D voihan nyyh. Jatkan seuraamista kuitenkin ehd-ott-oma-sti! Ehkä ne kuvatkin ilmenee jossain vaiheessa :D *fingers crossed*

Ootte ihania<3

-linnea

Melli and Bella kirjoitti...

Linnea kiitos ihanasta kommentista, on mukava kuulla että joku tykkää :))) En kyllä tiedä mikä lie vikana jos kuvat ei näy, nimittäin yritin itse äsken katsella ja tuntui nuo kaikki näkyvän, eli toivottavasti rupeaa näkymään sulle myös! :) -B