maanantai 30. toukokuuta 2011

Hellettä niille, jotka sitä kaipaavat

Fiilistelläänpäs tulevia helteitä viime kesäisillä kuvilla, jotka edellisiä postauksia jäljitellen on Jirkan ottamia.
Pidän kovasti noiden kuvien fiiliksestä ja värimaailma on paahteinen. Toivottavasti huomiseksi ja keskiviikoksi lupaillut helteet valtaavat Jyväskylän. Itse olen seuraavat kolme päivää töissä, mutta aion ehtiä silti nauttimaan auringosta. Ja arvatkaapas mitä? Tällä tyypillä alkaa noiden kolmen työpäivän jälkeen virallinen kesäloma <3 Ensimmäinen laatuaan omalla kohdallani, joten olen lievästi sanottuna innoissani palkallisesti lomasta!

Olen kiireinen seuraavat päivät töiden ja tulevan muuton takia. Sain eilen avaimet tulevaan asuntooni ja keskiviikkona meidän perheen miehet Kuopiosta suuntaavat tänne auttamaan minua urakassa! Ne jotka ovat muuttaneet, tietävät kuinka paljon pikkuhommaa siihen projektiin voikaan kuulua. Ei auta kuin hoitaa homma alta pois. Suuntaankin sitten Kuopioon viettämään lomaani ja Isan juhlatkinhan ovat lauantaina. Huippua! Kuopiossa saan myös laitettua kuvia koneelle, joten pääsen niitäkin sitten tänne tunkemaan :D

Nyt pyyhällän lounastamaan ja sitten illaksi töihin! Mitä mieltä olette tämän postauksen kuvista? Välittyykö helteinen fiilis teillekin?

2 kommenttia:

iduska kirjoitti...

Olisipa jo kesäsää :) Fiilis välittyy, vaikkakin ainakin mulla kuvat on menneet vähän mössöksi :(

Melli and Bella kirjoitti...

Huomenna toivottavasti on! Harmi, että ne on mössööntynyt mutta tärkeintä niissä on kuitenkin se fiilis eli hyvä jos se mössön takaa paistaa läpi :D