keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Kuvia

Oon tehny oman ennätykseni ja ollu koskematta kameraani neljään päivään. Ihan hyvä pitää välillä taukoo, koska saan aika usein kuittia siitä miten oon aina kamera kädessä, ja mun 3000 facebook kuvaa kyllä myös puhuu puolestaan... Eikä sillä että mulla ois ollukkaan pahemmin mitään kuvailtavaa, tai mitään kerrottavaa mutta silti. Oon juossu aika ahkerasti salilla ja töissä viime päivät, enkä ole pahemmin muuta tehnykkään. Loppuviikkokin menee ilta/yötöissä, joka ei hirveästi houkuta, mutta no can do. 

Löysin kuitenkin vanhempia Jirkan ottamia kuvia minusta, joten tässä osa niistä. Kuhan Jirka palaa perjantaina Suomeen niin ryöstän sen koneelta näitä lisää!
ookoo
pny
prad
cc
042 (4)
0
042
copyrightjirka2
image 0033
image 0744
amis801
wall
tukka
tuup
Kopio 2
IMG_6
cc
isssgg
suutukkoon
hym2
green
lebbis
IsaVäätäinen

Tää viimenen taitaa kyllä olla Jonnan käsialaa, mutta silti.

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

upeita kuvia, varsinkin toka ja kolmas! vau!

Jirka kirjoitti...

Ai vasta muka sunnuntaina? Ja aika kökköjä noista monet :D

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihania kuvia!

ps. näin sut paripäivää sitten kaupungilla, mutta en uskaltanu moikata.. ehkä seuraavan kerran sitten :)

Melli and Bella kirjoitti...

Lura: Kiitosta paljon :)

Jirka: Kirjoitusvirhe pahoilainen, nähdään perjantaina!

Anonyymi: Kiitos! Saa sitä tulla moikkaamaankin tietty jos mua näkee :)