tiistai 10. toukokuuta 2011

Shortseja shortseja shortseja

Mun tuuria? Tämmösenä potentiaalisena ruskettumispäiväksi jouduin töihin, YHYY. Huomenna menen kyllä löllöömään jonnekkin nurmikolle viltin kanssa sato tai paisto! Mutta tosiaan, kesä tulee jipii ja tänään kirpparilta löytyikin(kiitos mamman) mulle kolmet uudet shortsit kesää varten.
shorder1
shorder2
Ihastuin h&m oleviin keltasiin farkkushortseihin, ja olinkin menossa huomenna ostamaan niitä, mutta enää ei tarvitse. Näitä h&m shortseja mulla onkin jo ennestään kolmet eri värisinä ja toi malli on mulle perfekto. 
3€
shorder3
Brooker:ssin punaset ihanat. Haluaisin vielä kyllä punaiset housutkin näiden lisäksi. 
4€
shorder4
Kolmanteja Ginan myrkynvihreet, jotka on tosin mulle vähän turhan isot, mutta voisin kokeilla vaikka kaventaa näitä.
3€

Ei kommentteja: