perjantai 11. maaliskuuta 2011

Viikolta

Tää viikko on ollut mun osalta aika ankee. Oon majaillut toisella asunnolla yrittäessäni lukea, ja voin myöntää että en oo hirveesti osannu nauttia yksin olosta. Onneks kuitenkin sain suostuteltua ystäviä kyläilemään niin ei tarvinnut koko ajan istua nenä kiinni kirjassa. Odotan niin innolla että kirjoitukset ois ohi, ja saisin ruveta oikeesti rauhassa miettimään, että mitkähän ne syksyn suunnitelmat ois, ja muutenkin haluaisin keksiä jotain kivaa nyt kevääksi. Mutta tosiaan, alle kaksi viikkoa ja olen täysin vapaa koulusta. Toivotaan vaan että onnistun kirjoituksissa niin hyvin kun olen ite halunnut, enkä pettyisi pahasti. Tänään on perjantaina, eikä tosiaan ole perjantaifiilis. Haluaisin tehdä jotain kivaa tänään, mutta olisi ehkä fiksuinta jäädä kotiin lueskelemaan. Mutta katsellaan katsellaan...

Tällä viikolla olen:

Asustellut yksin

Photobucket

Photobucket

Yrittänyt syödä terveellisesti

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Urheillut kiitettävästi

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Viettänyt hieman laatuaikaa ystävien kanssa

Photobucket

Photobucket

Opiskellut

Photobucket

Ei kommentteja: