keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Freedom

Se ois sitten mun lukio vähän niinku pulkassa, vai miten se oli? No ok myönnän, mulla on vielä palauttamatta yksi kuviksen työ. Tai siis se on vielä ihan täysin aloittamatta, mutta tällä hetkellä harkitsen tikku-ukon piirtämistä opettajalle ja se olisi siinä. Mutta tosiaan, kirjoitukset päätty mun osalta tänään lyhyen matikan myötä. Hyvä maku jäi suuhun, ja uskaltauduin jopa katselemaan oikeat vastaukset netistä, ja sanotaanko että ihan valoisalta homma näytti näin alustavasti. Viimeistään kahden viikon päästä pitäisi olla tiedossa alustavat pisteet, tosin uskon ja toivon niiden tulevan jo ensi viikolla, jotta saisin ne tietoon ennen Englannin reissua, johon on enää 10päivää! Äidinkielenkin alustavat pitäisi olla tiedossa viimeistään maanantaina, ja se onkin enää ainut kokeista joka saattaa murtaa iloisen oloni. Mutta kuten äiti sanoikin mulle pari päivää sitten, niin ei tuo äidinkieli koskaan ole mun juttuni ollutkaan, että en voi odottaa ja vaatia liikoja. Miksei englantia saa kirjottaa äidinkielenä jos kerta ruotsinkin voi? EPISTÄ. Mutta joo. Kirjoituksista lähdin silloin vuosi sitten aloittaessa hakemaan L-E-M-M-M rivistöä, joka on vieläkin mahdollinen, mutta oon jo ehkä vähän totutellu ajatukseen yhestä L-M-M-M-C. Toivoa ei tosin tulla heittämään ennen virallisia tuloksia! Lukion 1. kuvittelin kirjoittavani lisäksi vielä ruotsin, ranskan ja uskonnon, joista jokainen sitten vähän jäi. Ruotsi alkoi tuntumaan inhottavalta jenkkivuoden jälkeen, eikä se koskaan ollutkaan mun vahvinta alaa. Ranska jäi koska kursseja ei enää tarjottu tarpeeksi meidän koululla, enkä ehtinyt juosta muilla kouluillakaan. Uskonnosta kävin kaikki pakolliset kurssit, ja jopa ylimääräisiä mutta psykologian uusimisen takia energia ei riittänyt sen kirjoittamiseenEi sitä tiedä jos sen joskus kävisi kirjoittamassa. Mutta pointti oli nyt se, että olen VAPAA! Ei enää stressiä, ja mieliala on kyllä noussut viime päivinä huimasti hyvien tuloksien ja sään vuoksi.

Pari kuvaa maanantain kaupunkipyörähdykseltä

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tänään kävin myös muutaman tunnin ajan pyörimässä keskustassa ja äitin kanssa kahvilla kirjotusten loppumisten kunniaksi. Olin kuitenkin rättiväsynyt ja kotiin oli ihana tulla. Ilta on mennyt ruoan, telkkarin, lehtien ja vanhempien kanssa.
Photobucket

Photobucket

Nyt painun unille sillä mua odottaa aamulla työhaastattelu, jonka jälkeen raahaudun vapaaehtoisesti koululle myymään kirjoja.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

HYVÄ ISUKKI!<3
-jaanus-