torstai 17. maaliskuuta 2011

Rakkautta ilmassa

Rakastan herätä aamulla auringonpaisteeseen! KEVÄT! Sen kunniaksi päätinkin tehdä pienen kevät siivouksen huoneessani. Heitin roskiin 2 pussia muistiinpanoja ja kyllä tuntu hyvältä tietää etten tarvii niitä enää. Jotta aamusta tuli täydellinen heitin yhteen herkullisen aamiaisen: ruusunmarja pilttiä, vaniljajoqurttia, kermavaahtoa ja hitunen kaakaojauhetta. NAM!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Siivoilun päätteeksi vaihdoin itselleni noi upouudet lakanat, jotka saapuivat mulle eilen. Nämä oli aikainen lakkiaislahja tädiltäni ja tykkään kovasti. Onko ehkä ihanaa herätä aamulla noiden välistä? Rakkautta minulle.
Siivoilun jälkeen suuntasin kaupunkiin ja vietin Sonian kanssa extempore kahvihetken ja pyörähdettiin parit kaupatkin vaihteeksi läpi. Olin kuitenkin jo aikaisemmin päivällä sopinut kahvittelusta Ennin ja Rikun kanssa, joten suunnitelmien mukaan Coffee Housessa tuli istuttua muutama hassu tunti tänään.
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Testasin ihmisten ilmoilla varmaan ensimmäistä kertaa mun rakasta kirppislöytö kukkatakkia. Se on vaan niin vaikee yhistettävä mihinkään, joten en ollu kovin fiksun tai tyylikkään näköisenä liikenteessä, mutta hälläkösväliä vai miten se oli?!

Photobucket

Photobucket

Mitä teen??
Mut joo, huomenna onkin jo taas viikonloppu, voiko olla totta? No en valita. Ajattelin ottaa ihan rennosti nyt vielä pari päivää, ja nauttia hieman ennen matikan koitosta. Sunnuntaina aion luultavasti suunnata toiselle kämpälle laskemaan keskiviikkoon asti. Huomenna suunnitelmissa vanhan ystävän näkemistä kunnolla pitkästä aikaa, ja illalla toivottavasti edessä ruoanlaittoa hyvässä seurassa. Tässä mun all time favorite song! Huippu biiseja on maailmassa niin monia, ja mulla on lemppareitakin vaikka muille jakaa, mutta tästä en pääse yli enkä ympäri!
Love <3

Ei kommentteja: