keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Arskat päähän ja menoksi!

Mummi pelasti tänään mun aamun tuomalla meille kotitekoisia karjalanpiirakoita. NAMNAMNAM!! Psykaan lukemisen lomassa nautiskelinkin muutaman piirakan, joiden päälle laitoin: graavilohta, kinkkua, fetaa ja kurkkua.
Photobucket
Photobucket
Piirakatkaan ei hirveesti saaneet mua innostumaan tänään kirjoituksiin lukemisesta, joten katsoin Love and Other Drugs elokuvan ennen kaupunkiin suuntaamista. Elokuva oli ihan ok hyvä, mutta hieman liian ennalta-arvattavan ihana loppu mun makuun. Tykkäsin kuitenkin tuijotella Jakea parin tunnin ajan! Innostuin myös tsuumailemaan rakasta aurinkoani ikkunasta. +2 jee!

Photobucket
Photobucket
Päälle laitoin tänään kirpparilta ostetun h&m farkkupaidan, joka löytyy myös Kirankin kaapista. Lälläspöö, kumpikohan sai sen halvemmalla?!!! Farkusta ja Kirasta puheen ollen, nuo edellisen postauksen farkkunilkkurit on varattu mulle. Oon kuolannu niitä jo pitkään, että keksippä Kira vaan jotain muuta, ja osta nuo siskollesi, KIITOS!

Photobucket

Photobucket
Farkkupaidan lisäksi päältä löyty mustat kirppis haaremipökät, Josefsonin nahkatakki(taitaa olla kirppis myös) ja biancon niittimaiharit. Hapsulaukku myös kirpparilta, ja voi olla että se lähtee samaa matkaa sinne takaisin, nimittäin huomasin parin tunnin kaupungilla olon jälkeen, että laukusta lähti kivoja narunpalasia ja muuta nöyhtää, jotka päättivät sitten liimautua housuihini. Löysin myös Jirkan aurinkolasit, ja painelin menemään tänä vuonna ekaa kertaa arskojen kanssa. Kotiin tullessa toinen sanka kuitekin irtosi ja ruuvi tippui ties minne. Ei mennyt tämä päivä asusteiden kanssa ihan putkeen.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Käytiin pirkka-ihmisinä mamman kanssa tsuumailemassa Houkutuksessa eilisen päivän herkkujen tarjonta, ja napattiinkin meille viiden uunipatongin paketti hintaan 1,8€! Mä tykkään! Suunnitelma oli pelkästään kahvilla pyörähtäminen, mutta reissu venähtikin mun mieleen turhankin pitkäksi. Löydettiin kuitenkin vaihteeksi äidin kanssa kaikkea kivaa, ja niistä lisää vaikka huomenissa.

1 kommentti:

Jirka kirjoitti...

Vou. En meinannu tajuta mistä toi yks kuva on otettu. Eihän mun huonettakaan voi enää tunnistaa! Kiva sohva.