lauantai 26. maaliskuuta 2011

LAAVANTAI

Heräsin aamulla jo 10 yllättävän virkeänä eilisestä juhlahulinasta huolimatta. Suuntasimmekin sitten iskän kanssa katsastamaan Valkeisenlammella järkätyt pilkkikisat, jonne meillä oli ruokaliput. Päästiinkin nauttimaan ihanasta loimulohesta!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Yllä olevat kuvat otin kännykälläni, sillä kameran olin jättänyt eilen vielä toiselle kämpälle, jonne suuntasimme seuraavaksi. Iskä päättikin laittaa asunnon vuokralle kesäkuuhun asti, sillä ei sillä nyt ole hirveesti käyttöä. Tästä syystä kävinkin hakemassa tavaroitani pois sieltä jo näin alustavasti, niin ei ole ensi viikolla enää paljon haettavaa.
Photobucket
Päällä h&m housut jotka on maailman mukavimmat jalassa(myös Jirka on aina Suomessa olonsa aikana innostunut lainaamaan mun pöksyjä, en sitten tiiä miten ylpee mun pitäis olla siitä?), ginan takki, uusi kirppikseltä ostettu takki johon olen rakastunut ja biancon kengät.
Photobucket

Photobucket
Kengät on virallisesti äidin, eli myös minun. Niitä voi käyttää kahdella eri tapaa joka on hyvä, ja ne on jalassa mukavammat kuin aidot uggit ton karvan ansiosta!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Coca-cola zero <3
Nyt lähden Kirppua vastaan juna-asemalle, ja siitä subille! 
Moi moi!

Ei kommentteja: