sunnuntai 7. elokuuta 2011

Koti se vaan on koti...



Unohdetaanko jenkkihehkutukset ihan hetkeksi... Minun oman mielenterveyteni takia, sekä muiden kyllästymis mahdollisuuden vuoksi myös. USA rules minun sydämmessäni, mutta niin tekee myös Suomi, ja varsinkin KUOPIO! Oli aivan upeata olla taas kerran kotona, jos en sitä kertaalleen osannut jo hehkuttaa. Koti on aina koti, ja tämä on paikka jossa olen kasvanut, josta kiitän onneani. Senpä takia, perjantai meni viettäessä iltaa maailman parhaan veljen kanssa, ja parhaan ystäväni kanssa.
Tehtiin meillä ruokaa, ja yhdessä panikoitiin minun illan vaatteista... Tai siis kaikki ärsyynnyttiin yhdessä siitä, että jälleen kerran teki mieli lähteä alasti menemään, kun joka ikinen vaatekappale päätti riidellä kanssani. Loppu hyvin kaikki hyvin. Liikkeele päästiin Ginan mekossa, jonka äiti valkkasi, ja muistutti että jos flaksi käy niin mammaa pitää kiittää. Selvä? Onnela/Passion akselilla mentiin ja hauskaa oli. Kuopio se ei vaan ole muuttunut mihinkää, se kai se on paras, tai huonointa?
Tähän on hyvä päättää :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lukisin mielelläni sinun ihan omaa blogiasi jos joskus aika, tahto ja inspiraatio sinulta siihen yltää! Kiinnostavia juttuja ja UPEITA asukokonaisuuksia!

Melli and Bella kirjoitti...

Ehkäpä sitä joskus jaksaisi. Eniten mua kiinnostaisi kirjottaa englanniksi, koska monesti se tuntuisi paljon luonnollisemmalta. Katsellaan :)
Kiitos ihanasta kommentista!