torstai 25. elokuuta 2011

Houkutuksia

Houkuttelin Jirkan tänään Houkutukseen lounaalle. Minä lupauduin maksumieheksi joten ei tarvinnut itseasiassa hirveän kauan houkutella.
Jirkalle lohikeittoa nam nam.
Mulle lohi-pestobroileri-feta salaatti. Houkutuksen salaatit on yyber hyviä, mutta turhan hinnakkaita minun makuuni. Joskus pitää kuitenkin nautiskella!
Jälkkäriksi kahvit ja kakkua. Ostin boxin eilisen päivän kakkupaloja 3€ hintaan, ja ilahdutin sitten äitiäkin viemällä sille töihin maistiaisia.
Jakku - H&M
Toppi - Forever21
Shortsit - H&M
Kengät - H&M
Laukku - Kirppis

Yritän nyt seuraavat pari viikkoa urheasti käyttää kaikkia vaatteitani ja kenkiä jotka jäävät Suomeen, mutta silti päälle tuntuu eksyvän aina jotain ihan muuta. 

 En ole pahemmin koruihmisiä laiskuuteni takia, mutta tänään kaulaan eksyi(luultavasti koska Kirppu lainasi kyseistä kaulakorua lauantaina ja jätti sen lojumaan pöydälle) lakkiaislahjaksi saatu espritin kaulakoru. Voisi käytellä kyllä koruja enemmänkin.
 Mulla on pitkästä aikaa iltavuoro(tosin aamuvuorot olen itse päättänyt ottaa) ja kerrankin pääsin pyörähtämään kaupungissakin. Vein myös kirppikselle tavaraa pari säkillistä ja pyörin kaupungissa. Mikäs se parempaa kun sääkin oli niin mainio!
Nyt nautiskelen H&M syyslehden kanssa hetken ja suuntaan sitten illaksi töihin.


 ps.
Hups rikoin ostolakkoni ja Ginan viitta lähti mukaan. Tosin ei mikään turha ostos.

Ei kommentteja: