torstai 28. heinäkuuta 2011

Olen köyhä

Tili tyhjenee kovaa vauhtia ja mua surettaa. Tässäpä taas syy siihen...
Hattu 7$ - Wet Seal
Oon jo vaikka kuinka kauan etsiny kivaa hattua, koska hatut on siistejä. Tosin mun päässä harvat näyttää hyvältä. Tämä oli ihan nappi ostos kyllä.
Lompakko 4$ - En muista mistä.
Tää malli on mun lemppari, ja ostan näitä aina täällä ollessa. 
Sormukset mulle ja Kirpulle. Ole siis hyvä siskosein. 2kpl 8$
Laukku Charlotte Russe 10$
Kauan etsimäni hapsupaita Forever21 - 17$
Vihertävät farkut - Forever21 - 12$
Vihreä romper - Forever21 - 13$
Paita - Forever21 - 11$
Paita - Charlotte Russe 10$
Paita - Charlotte Russe - 10$
Pitsipaita - Wet Look - 10$

Siinäpä taas. Ostin myös parit kengät, niistä lisää kuhan jaksan kuvailla ne.

ps. Huomenna suuntana Detroit ja Britney Spears ja Nicky Minaj konsertti!! jee

Ei kommentteja: