maanantai 4. heinäkuuta 2011

Motoroil and Blueberries

Eka täysi päivän jenkeissä alkoi ihanasti. Suunnattiin Lindsayn, Torin ja Ellan kanssa shoppailureissulle ja onnistuin tuhlaamaan aivan liikaa. Illan suunnitelmat oli selvillä jo useita viikkoja aikasemmin, kun oltiin Torin kanssa sniikkailtu ja se oli kuttunut kasan meidän ystäviä illaksi meille illanistujaisiin jo valmiiksi. Mä tulin tänne siis viikkoa aikaisemmin kun kaikki oli luullu, ja olin ehtiny nähdä jo muutaman kaverin keskiviikko iltana saapumisen jälkeen, mutta useimmat näin vasta illalla. Saatiin kerättyä kasaan hyvä parinkymmenen hengen porukka, joiden lisäksi kasa ihmisiä kävi nopeilla visiiteillä kuullessaan mun paluusta. Mä olin tuonu Suomesta kasan suklaata ja juomisia iltaa varten. Mustikkashotteja, salmaria, kahvi-,toffee- ja suklaalikööriä, hs-shotteja ja poplea. Erittäin onnistunut ilta. En tiedä parempaa fiilistä kun nähdä tärkeitä ihmisiä pitkän tauon jälkeen, ja vieläpä kun onnistuu yllättämään ne. Amerikkalaisissa on vielä parasta se, että ne uskaltaa näyttää tunteensa niin avoimesti, ja sain ihania ilon huudahduksia, ja jopa kyyneliä mun takaisin tulo yllätyksen kunniaksi. Pidemmittä puheitta, tässä pienen pieni osa illan kuvasaldosta.
Päällä oli Forever21 aikaisemmin päivällä ostettu Romper-23$, johon rakastuin jo netin välityksellä pari viikkoo sitten.
Mustikkashotit maistu kaikille. Lindsay:"It's like heaven in my mouth"
Brock.
John Isa Fedewa
Salmarit, jota nää kutsuu täällä moottoriöljyksi? Nam sanon minä. Kevin:"It tastes like my grandpas feet"!!
Mua nauratti, muita ei.
Maito onneksi oli pelastamassa nämä nössöt.
Mustikkashotit heti perään autto.
Pojat päätti haluta värjätä hiuksena violetilla värillä, en tosiaan tiedä miksi. Se tuntui sillon ihan ok idealta?
Josh.
Opin uuden huipun juomapelin Thumber, jonka aion tosiaankin tuoda mukanani Suomeen. Pitääpä kuvata kyseisestä hommasta ensi kerralla video!
Brock ja Tori päätti ottaa jump off:in illan päätteksi. 

Ihana ilta, ihanien ihmisten kanssa. Näitä lisää kiitos! Jos joku haluaa lähettää mulle lisää mustikkalikööriä, se olisi kiva :)
Nyt unille, sillä huomenna edessä on 4th of July! 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pakko sanoa et oon kyllä kateellinen!! t. tyttö, jota kaduttaa että ei lähtenyt vaihtoon koskaan. Noista kuvista huokuu tosi kiva tunnelma :)

Melli and Bella kirjoitti...

Anonyymi: Onneksi erilaisiin vaihtoihin pääsee vielä myöhemminkin elämän aikana, ja reissuun myös :) eikun vaan hankkimaan ystäviä ulkomailta!