torstai 7. heinäkuuta 2011

Nails done

Aamu lähti hyvin käyntiin isolla vaniljajääkahvilla. Kiitokset mäkkärille, 1€. Luultavasti tuun vaihteeks taas vyörymään täältä takas Suomeen, koska ruoka maistuu taas kerran vähän liiankin hyvin. Jos mc:n tuplajuusto maksaa 50senttiä, mitä muuta voi tehdä kun ostaa yhden, tai viisi... Onneksi en jaksa niin montaa. Mäkkärin salaatti on 6$ ja tuplis 1$, joten kumpaan suuntaan kallistuu valinta, ku drive through luukulle eksyn? Se siitä mäkkärimölinästä. Tänään käytiin laittaa mulle Torille uudet kynnet lauantaina olevia häitä varten.
Geelikynnet 20$ eli 14€, kiitos pikku kinukkien. Kynsien uusinta on vaan 10$ eli sinne takas parin kolmen viikon päästä.
Tämmöset tällä kertaa. Kaduin pinkin värin ottamista jo heti niiden valmistumisen jälkeen, koska ne ei ihan käy mun mekon kanssa, mutta en voinu vastustaa. Ensi kerralla aion testava varmaan jtn ihan uutta. Tällä kertaa kielimuuri kiinalaisten kanssa oli kuitenkin liian suuri, varsinkin kun mua nauratti koko ajan mun marikyristi miehen kynnet, jotka oli lakattu punaseks ja ne oli teräväpäiset... Olin hieman ihmeissäni. Mutta nyt ruokailemaan ja siitä sitten kohti paikallista kuppilaa.

2 kommenttia:

Ida kirjoitti...

ihanat kynnet isa! ;)

Melli and Bella kirjoitti...

Idaida: Kiitti hurjasti, alan itekkin pikku hiljaa rakastua näihin! :)