keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Monday at V

Kuten mainitsinkin, mun lapparini paatti sanoa hyvastit mulle viikonloppuna. Se haettiin maanantaina korjaukseen ja emolevy on rikkikatkipoikki, joten korjaus ei ole mahdollista. Sain kovalevyni takaisin ja sinne tielle jai lappari. Ilmainen homma oli, mutta nyt minulta puuttuu kone. Talla hetkelle lainassa kaverin kone, silla huomenna mulla on koe ja siihen on luettava netista n.40 artikkelia. No jaa, pahempiakin asioita sattuu maailmassa, joten ei itketa siita sen enempaa, mutta jouluun asti ainakin mennaan siis ilman konetta. Talla hetkella sairastelen vaihteeksi, ja niin tekee myos puolet meidan kerroksessa asuvista. Maanantaina, jolloin oltiin viela suhteellisen elossa, lahdettiin viettamaan iltaa V:hen, lemppari paikkaani. V on suhteellisen kallis paikka, paitsi maanantaisin, mutta harmikseni tiistait on mulla yleensa aika rankkoja paivia yliopistolla, joten liian usein ei passoo sinne manna. Hauska ilta kaikin puolin!
 Phila, naapurini, joka onnekseni lahtee kotona kaymaan viikonloppuna, joten saan herran lapparin lainaan.
 Paalla oli luottoshortsit hennesilta. Oon yrittany ikuisuuden etsia uusia mustia shortseja, tuloksetta. Nama vanhat on palvellu jo vuosia ja alkavat nayttaakkin silta. Lisaksi kirppikselta aikaa sitten loydettin lapinakyva paita ja hennesin musta liivi.
 Vicky, parhaimpia ystavia taalla.

Sellaista siis taalla talla kertaa. Nyt hukutan itseni englannin kielen historiaan...

Ei kommentteja: