torstai 10. marraskuuta 2011

Bliss? Not

 Mä oon viime viikot stressaillu niin paljon, lähinnä kokeista, ja kun viimein ekonomian helvetillinen mid-term exam oli takana suunnattiin me tuulettumaan Blissiin. Ei mun lemppari paikka, ja nyt ei tosiaankaan. Hyvä ilta päättyi siihen että mun uusi puhelin pöllittiin. Nyt vedellään siis ilman kommunikointi välinettä ainakin maanantaihin asti kun uus simkortti saapuu ja pitää lähtee hankkimaan uus luuri. Onneksi ei mitään sen pahempaa, tämmöset asiat voi onneks aina korvata. Eniten harmittaa vaan se, että mulla on viikonloppuna aika siisti tulossa ja siihen tarviisin kyllä puhelimeni. Kerron siitä lisää vaikka huomenna, mutta tosiaan en ole langoilla ainakaan la-su, luultavasti en myöskään maanantaina. Nyt vähän kuvia tiistailta.
 Joel meidän aasilainen adoptiolapsi kymppikerroksesta!
 Evan kämppis & Vicky vastapäisestä kämpästä.
 Ruotsalainen vahvistuksemme Henrik.
 Näin siis meillä päin...

Ei kommentteja: