maanantai 7. marraskuuta 2011

Jotain oman näköistä

Mä rakastan mun kotia täällä, ja näiden ihmisten kanssa asumista. Monelle tämmönen järjestelmä ei varmaan sopis, mutta mulle joka ei ole hirveän tarkka asioista ja jolla on vähän seikkailun halua niin tää on aika täydellistä. Eilinen ilta oli esim ihana näytös meidän mahtavasta kodista. Ruotsalainen kämppikseni kokkaili meille lihapullia, minä tein juustokakun ja toinen kämppikseni pyöräytti salaatin. Nautittiin sitten siinä supermaittavaa ateriaa meidän kämpän plus muiden kerrokselaisten kanssa. Ruokaa riitti ja juttua myös niinkin kauan että istuttiin keittiössä vielä 6 tuntia myöhemminkin, eikä kellään ollu kiire pois. Lopulta Henrik poistui nukkumahommiin mutta palasin 5min myöhemmin halaamaan meitä kaikkia ja kertomaan miten paljon se on nauttinut ajastaan meidän kanssa, ja miten se ei vaihtais ketään pois. Siinä sitten kaikki vaihdeltiin hymyjä ja katseita tyytyväisinä. 
Mut tosiaan pointti oli se et kotini täällä on ihana, paitsi huoneeni hieman kolkko. Enkä oikeen ole keksinyt mitään tapaa saada tätä kodikkaammaksi. Ostin pirteämmät lakanat, enemmän minun näköiset eikä sekään oikeen auttanut. Verhot haluisin vaihtaa mut en ole ehtiny kysyä saanko. Kehykset on pitäny ostaa perhekuville jo 2kk enkä oo onnistunut.
No mutta ostin pari viikkoa sitten kuitenkin jotain pientä New Lookista piristämään huonettani.
 Korupuu, joka nyt muistuttaa mua joka päivä siitä että mä en oikeastaan koskaan käytä koruja...
Cupcake kupposet koruille ja hiusjutuille. Söpöä.

Nyt lisää ekonomiaa -> YÄK

1 kommentti:

P kirjoitti...

Jos kiinnostaa ...

http://talousdemokratia.fi/sivut/asiaa