keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Halloween

Halloween oli tosiaan maanantaina, mutta bisnes etiikan kokeeni takia en kyennyt sitä sillon juhlistamaan, joten lauantai oli meidän halloween. Mun kokkaamaan lasagnen ja juustokakku nautintojen jälkeen etkoiltiin meillä, ja loppuilta vietettiin V:ssä, jonne oltiin jo ostettu liput ennakkoon. Ulkona satoi, joten pientä matkaa sinne ei edes viititty taittaa jalan vaan ystävä heitti meidät sinne parilla autoreissulla. Halloween bileet oli sielläkin teemana ja koristeet oli hienot, ja koko henkilökuntakin oli pukeutunut. Lipuista pulitettiin £6 joka oli suht kallis, mutta saatin samalla V kortit joilla tuplamikserit oli vaan £2.
Kommelluksilta ei tänään selvitty, siitä huolehti Suomivahvistus Emmi, jonka upouudet kengät päättivät olla kivuliaat. Neiti lähti sitten yksin käppäämään takaisin meille kenkien vaihtoon, vakuuttaen meille että helppo homma; minä kyllä osaan! Aikaa kului ja Jirkan kanssa huolestuttiin joten lähdettiin perään. Meidän ulos tullessa Emmi saapui taksilla V:n eteen ja rupesi kertoilemaan tarinaa. Puoleen väliin matkasta hän oli selvinnyt kunnes luuli eksyneensä ja otti taksin meille. Siellä palloili mun avaimet kädessä ja respan miehet oli ihmetelleet tilannetta ja kysyneet asuuko Emmi täällä. Ei asunut ei, ja minähän olin unohtanut ilmoittaa vieraastani. Emmi ohjattiin mun huoneeseen kenkien vaihtoon ja avaimet otettiin pois. Emmihän ei siitä tykännyt vaan päätti sinä  hetkenä että Britit on tyhmiä ja lähti tempperamenttisesti takaisin V:hen taksilla. Tarinana kuultua ryntäsin minä pienessä paniikissa hommaamaan avaimiani takaisin(uudet maksaisi lähemmäs £100). Avaimet saatiin takaisin ja kaikki okei. Tarinan opetus? Älä osta liian pieniä kenkiä...

Hauska ilta meillä oli, ja sehän se on tärkeintä!

1 kommentti:

P kirjoitti...

Dokataanko liikaa?! :(