perjantai 2. maaliskuuta 2012

Pakko mahtua

Torstai on vaihtunut jo perjantaiksi ja täällä ollaan vieläkin hereillä. Viime yö meni valvoessa lakiopin kanssa. Kävin aamu kuudelta lenkillä ja puoli 9 lähdin kävelemään yliopistolle, ja kyllä väsytti. Silti 15h myöhemmin olen yhä hereillä. Päivä meni yliopistolla poukkoillessa, jonka jälkeen suunnattiin porukalla kurssikaverin luokse pänttäämään laskentatoimen koetta varten. Olen hieman hukassa homman kanssa, sen voin myöntää. Ilta meni pyykätessä ja salillekkin raahauduin. Jo monen viikon ajan oon onnistunut käymään salilla ahkerasti 3-4kertaa viikossa ja olo on tosi hyvä. Ruokailukin on muuttunut terveellisemmäksi ja hyvä niin, sillä sain tänään harmillisia uutisia jenkeistä jonne matkaan 26 päivän kuluttua. Ystäväni(jonka kaasona toimin kuukauden kuluttua) oli tilannut minulle kokoa liian pienen mekon häihin, vaikka tarkat mitat laitoinkin sinne menemään. Mekkoa en ole vielä päässyt kokeilemaan(mekon linkki) mutta se tulee minulle varmaan sitten ensi viikolla postissa kokeiltavaksi kunhan morsian saa sen lähetettyä. Toivotaan että saan itseni siihen jotenkin ängättyä 6 viikon päästä, pakko olisi. Saa nähdä... Mutta ai että ihana ajatella että alle kuukauden päästä olen taas pallon toisella puoliskolla jenkkiperheen luona! Näine ajatuksine suuntaankin unille!

1 kommentti:

P kirjoitti...

Kiva, kun sulla on jotain mieluista odotettavaa ... Sun jenkki-reissu! :)

Nämä kulttuurit (USA ja Englanti) tulevat olemaan osa sua varmaankin aina, Suomen rinnalla.

Mulla on välillä vaikeuksia saada noi kommenttien tarkistuskoodit oikein. Joskus menee oikein vasta toisella kerralla.

Mieluista maaliskuuta sulle! :)