sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Pari viikkoa sitten

 Ostin primarkista sellasen hiusdonitsi jutun, joita Suomessa näin ainakin glitterissä vähän ennen lähtöö. Helpottaa hommaa ihan kivasti, vaikka mun makuun toi vois olla isompikin. Glitterissä tolla tais olla hintaa lähemmäs 8€, mutta primarkista sain sen £1. Värejäkin oli 2, tumma ja vaalea ja nappasin molemmat sillä talveksi oon aatellu pistää pään taas tummemmaksi.
 Mutta tosiaan näillä eväin käytiin pari viikkoa sitten lauantaina casual drinksuilla Yates nimisessä pubissa. Meidän baari-illat täällä on sijoittunu oikeestaan aina viikolle, ja viikonloput on menny levätessä tai muuten vaan ollessa.
 Testattiin tollaset mustikkashotit jotka oli £1. Ei ollu mun makuun, vaikka muut tuntu kyl tykkäävän.
 Drinkkikannulla tais olla hintaa n.10£, mutta viikolla niitä saa kuulema 2 yhden hinnalla.

Sellasta siis pari viikkoa sitten. Nyt suuntaan keittiöön nauttimaan Dominos pizzaa, sillä pojat päätti olla ihania ja pelastaa mun heikon olon ja hakivat pizzaa. Huomenna takas luentojen pariin + koko viikko tulee olemaan kyllä yhtä kiirettä. Ma-To luentoja ja seminaarejat + maanantaina Ashleyn synttärit ja White rave, tiistaina mun omat synttärit(tosin ilmotin jo kaikille et niitä juhlitaan enintään vaan kivan illallisen merkeissä), keskiviikkona freshers' ball, torstaina mun seminaari ryhmän iltamat ja perjantaina suuntaankin Sonian luokse Lontooseen viikonlopuksi juhlimaan sen synttäreitä. En tiedä miten tuun selviämään tästä...

1 kommentti:

P kirjoitti...

Punainen sopii sulle! :)

"Elämä ei aina ole helppoa eikä yksinkertaista mutta mielenkiintoista ja haastavaa."