keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Kiirettä pittöö

Yli kuukausi jo takana Briteissä, ja tuntuu että aika lentää kyllä ihan älyttömän nopeasti. Paljon(liikaa) tekemistä, eikä ainakaan tylsää ole ehtinyt olla, mutta pieniä hengähdystaukoja kaipailisin. Yliopisto on lähtenyt hyvin käyntiin ja olen jopa ihan innostunutkin oppimaan uutta, mutta helppoa se ei ole ollut. Kielen kanssa sinäänsä mulla ei oo mitään ongelmaa, ja ymmärrän oikeastaan kaiken, mutta asioiden sisäistäminen niiden kontekstissa tuottaa välillä vähän päänvaivaa. Itse luentoja sun muita mulla ei ole älyttömiä määriä, itseasiassa vain 8-15h viikossa koko vuoden ajan, mutta kotona tehtävien hommien määrä onkin aivan toista. Ja myönnetään, olen ollut hieman laiskakin välillä. Mulla on menossa nyt tällä hetkellä 3 kurssia; Introduction to Management, Introduction to Economics & Management Ethics/International Awareness. Ekonomia ei tunnu lähtevän mun osalta kyllä rullaamaan sitten yhtään. Termit on tuntemattomia, sekä suomeksi että englanniksi, että mietippä sitten siitä. Harmittaa, koska kyse ei ole siitä etteikö aihe kiinnostaisi. ARGH! Tämä tulee luultavasti olemaan yksi niistä päivistä kun kaikki ärsyttää. Mutta oli miten oli, kaikki loppujen lopuksi täällä päässä on hyvin! Ehkäpä rustailen koulujutuista lisää kuhan ehdin. Tän päivän uhraan projektien tekoon, pyykkäilyyn ja salilla käyntiin.... jipii. Mulla on niin paljon hommaa tehtävänä, enkä tosiaan tiiä miten aion ehtiä. Onneksi viikkoni pelastaa Emmin saapuminen tänne perjantaina!

Tässäpä muutama kuva asusta viime viikolta kun päätin kerrankin näyttää ihmiseltä yliopistolle mennessäni.
Kengät - Bianco
Shortsit - H&M
Sukkahousut - laatikkojen kätköistä
Paita - Primark
Hattu - Primark

Ei kommentteja: