torstai 16. kesäkuuta 2011

Kaksi päivää

Oon rättiväsyny, mutta teenpäs nyt tämän kun kerta 1000h latailin kuviakin tänne. Huomenna häämöttää eka vapaapäivä pariin viikkoon(su piti olla, mutta olinpa sillonkin tuuraamassa) ja olen niin iloinen! Töissä olen suunnilleen asunut viime aikoina, mutta se tietää myös rahaa. Ensi torstaina on vika päivä, ja sit edessä kuukauden loma, OHLALA! Mutta pidemmittä puheitta tässä kuvia eiliseltä ja tältä päivältä.
037
013
004
Eilen kävin katsastelemassa Jupen ja Ennin uuden lukaalin satamassa, joka oli aivan tosi ihana, ja mahtavalla paikalla.
027
022
032
Lempparifarkut(pacsun-usa), uusi toppi(lindex) ja hennesin musta jakku.
041
042
044
052
054
053
Me saadaan töihin aina sillon tällön tuotteita maistiaisiks ja kokeiltaviksi ja tänään sain päivän päätteeksi kotiuttaa Ben&Jerrys namu jätskiä kotiin. Annoin itselleni luvan vähän herkutella ja Jirkan kanssa vietettiinkin ihana kahvihetki herkkujen kera.
059
058
Muuten olen vedellyt jo jonkinaikaa tällä meiningillä, enkä valita yhtään. Salaattiin ja keittoihin ei voi kyllä koskaan kyllästyä.
502336
238
254
061
390
473
Illemmasta oli vuorossa Rikun yo-kuvailut, joiden seurauksena Jirka hävitti mun avainnipun jossa mm.molempien kotien avaimet, pyöränavain ja töiden avain.... Huomenna siis poliisilaitokselle metsästykseen ja peukut pystyyn. Ärsytti kyllä kovasti, mutta onneksi pääsin purkamaan ärsytystäni kun kävimme Jaakon kanssa pelaamassa tän vuoden parhaat tennispelit. Jaksettiin yli 2h itikoista ja mun verisestä sormesta huolimatta(leikkasin ma sormeeni töissä suht pahasti, ja se päätti ruveta vuotamaan kuin vesihana kesken pelin).
Mut nyt unille, koska vaikka huomenna viettelen vapaapäivää, aion olla urhea ja siivota huoneeni, kaapit, käydä salilla ja pestä pyykit.

Ei kommentteja: