perjantai 23. marraskuuta 2012

Juustokakkua

Tein herralle eilen juustokakkua, sillä 2 viikon väittely siitä kumman juustokakku on parempaa, minun vai paikallisen leipomon alkoi käydä hermoilleni. Minä voitin! Maisteltiin eilen pienet palaset, mutta päätettiin antaa kakun istuskella jääkaapissa päivä. No toinen lähti sitten yliopistolle ja ilmoitti ottavansa palasen mukaan... Minulle jäi tämä...
Photobucket
Olenkin enemmän suolaisen ystävä joten tämä riittää, mutta huvitti kyllä löytää vain tämä pieni lautanen jääkaapista. 
Minä viettelen täällä suunnalla rauhallista perjantaita uuden televisioni kanssa! Kiva saada hieman omaa aikaa.
Hyvää viikonloppua kaikille!

ps. mahtavan juutokakkuni ohje löytyy TÄÄLTÄ!

3 kommenttia:

P kirjoitti...

Kerro mitä miekkonen opiskelee? :)

Melli and Bella kirjoitti...

Tietojenkäsittely :)

P kirjoitti...

Kivannäköinen kundi. :)

Tiedosta, jos sulla kova hoivavietti ... ?

Ettet ala sille miksikään "äidiksi" ... ?

Mä otan nykyään mieluummin koiran, kuin miehen ... :D

C'est la vie ... :)