perjantai 20. tammikuuta 2012

Huonoja ja hyviä uutisia

 Mike, Isa, Vicky, Tammi
Eilinen meni hyvissä merkeissä Kukuissa hai-sankkojen ja ihanien ihmisten kanssa. Lemppari-illat tuntuu aina olevan torstaisin, ja mun maanantaisen painajaismaisen illan jälkeen eilinen tuli tarpeeseen. Maanantaina tosiaan lähdettiin V:hen jota ennen ehdin nauttia litran siideriä. Baarissa tilasin yhteensä kaksi juomaa ja seuraavat muistikuvat ovatkin vasta aamulla herätessäni. Olin syönyt normaalisti päivän aikana ja nukkunut hyvät yöunet edellisenä yönä, joten liian kovasti humalasta eivät iltani tapahtumat johtuneet. Jossain välissä mun juomaan on 99% varmuudella sujautettu jotain. Illan tapahtumista itselläni ei ole harmaintakaan aavistusta, mutta kuulemani tarinat eivät ilahduttaneet. Olin yhtäkkiä menettänyt täysin tasapainoni eivätkä jalkani olleet kantaneet. Puheestani ei ollut saanut ensin mitään selvää. Kaverini olivat pitäneet minua pystyssä parhaansa mukaan, mutta paljon kaatuilua oli ilmeisesti tapahtunut, sillä todistusaineistona illasta minulla on montakymmentä inhottavaa mustelmaa, turvonnut nilkka ja naarmuja. Olin huutanut ystävilleni ja tutuille. Lopulta portsari oli nähnyt tilani ja teki päätöksen että minun oli aika lähteä. Olin kuulemani mukaan käyttäynyt hyvin agressiivisesti sekä portsareita, että minua auttaneita kohtaan. Olin ulos päästyäni oksentanut useita kertoja ja lopulta ystäväni poikaystävä kaverinsa kanssa oli kantanut minut kotiin ja laittanut minut kylkiasentoon nukkumaan. Aamulla heräsin onnellisen tietämättömänä illan tapahtumista, ilman minkäänlaista krapulaa. Tarinan illastani kuulin paria tuntia myöhemmin ja lisää infoa olen saanut myös muilta viikon mittaan. Pelästyin suuresti. Pitäisi olla varovaisempi, eikä koskaan ainakaan laskea juomiaan pöydälle tai edes päästää niitä hetkeksikään silmistään. Täällä näitä tapauksia tapahtuu valitettavan usein, mutta en ole itse koskaan osannut mitään pelätäkkään. Olen vain erittäin kiitollinen että minulla oli ystäviä jotka pitivät huolta, eikä sen pahempaa tapahtunut. Olkaahan kaikki siis varovaisia.
Mutta hyviäkin juttuja on sattunut tällä viikolla, me nimittäin löydettiin viimein koti ensi vuodelle. 10hengen ystäväporukan kanssa muutamme talono joka toimii vielä tällä hetkellä hotellina, joka muutetaan ensivuodeksi opiskelijataloksi. Jokainen meistä saa oman hyvänkokoisen makuuhuoneen ja oman WC:n sekä suihkun. Keittiö on iso ja olohuone myös. Talosta löytyy myös meille oma piha ja reilusti parkkeeraus tilaa. Parempaa ei oltaisi voitu toivoa! Pari viimeistä päivää onkin mennyt talo juttuja selvitellessä. Jippii!
Ei muuta, hauskaa viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

P kirjoitti...

Ihanaa viikonloppua myös Bellalle ja Mellille! <3

Koko Suomessa on nyt jo paljon lunta ... :)