sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Maxim-tuotelemppari

 Tanaan on mulla viimeinen virallinen Maxim-tuotteiden testailupaiva. Onneksi mulla on kuitenkin viela vahan tuotteita jaljella eli vaikka Buzzadorille raportointi tuotteista loppuu tanaan, niin esim mun juoksuohjelma jatkuu.
Lemppari tuotteekseni on osoittautunut Maxim Hypotonic Sports Drink, jota olen lipitelly salitreenien ja juoksujen lomassa. Tassakin tuotteessa mulla oli ainoana ongelmana se etta kalorimaara juomajauheessa ahdisti, mutta fiksuna tyttona tein sitten vain hieman laimeampaa juomaa! Ja tuo lemon-lime makukin on just hyva! Pari viikkoa sitten aloittamani juoksiohjelma onkin lahtenyt oikein mainiosti kayntiin kiitos taman litkun!
Kaykaahan tsekkailemassa muutkin maxim tuotteet:

Buzzadorina toimiminen on muutenkin osoittautunut oikein mukavaksi puuhaksi ja uusi kampanja odottaakin jo raportointivuoroaan. Elikkas jos uusien tuotteiden testailu ja niista raportointi kiinnostaa niin eikun vaan Buzzadoriksi!

Ei kommentteja: